Niet commercieel

Callcenter Mind Business als tijdelijke hulp van ondersteuning / aanvulling voor uw bedrijf.

Niet commercieel: Telefonie zonder acquisitie

  • Klantcontact zonder commerciële betrekking *
  • Informatie sturen (n.a.v. feedback)
  • Marktonderzoek / enquête
  • Onderhoud van relatiebeheer o.a > getting back in touch 
    * En de hierbij alle administratieve (af)handelingen.

 

 

Directe en eerlijke feedback: 
Door direct feedback te verzamelen, vaak resulterend in eerlijke en gedetailleerde antwoorden.

Betere responspercentages:
Niet-commerciële enquêtes hebben vaak hogere responspercentages bereidheid bij te dragen aan maatschappelijke of wetenschappelijke doelen..

Persoonlijk contact:
Het persoonlijke aspect van een telefoongesprek kan helpen om een vertrouwensband op te bouwen, wat de kwaliteit van de antwoorden verbetert..

Bereik van diverse groepen:
Telefonische enquêtes kunnen een breed scala aan mensen bereiken.

Snelle gegevensverzameling:
Telefonische enquêtes kunnen snel worden uitgevoerd en resultaten kunnen direct worden geanalyseerd

Verhoogde betrouwbaarheid:
Het live contact kan helpen dat antwoorden goed begrepen en juist geregistreerd worden.

 

Niet commerciele diensten