Niet commercieel
Callcenter Mind Business als tijdelijke hulp van ondersteuning / aanvulling voor uw bedrijf.
Niet commercieel: Telefonie zonder acquisitie
- Klantcontact zonder commerciële betrekking *
- Informatie sturen (n.a.v. feedback)
- Marktonderzoek / enquête
- Onderhoud van relatiebeheer o.a > getting back in touch
* En de hierbij alle administratieve (af)handelingen.
Directe en eerlijke feedback:
Door direct feedback te verzamelen, vaak resulterend in eerlijke en gedetailleerde antwoorden.
Betere responspercentages:
Niet-commerciële enquêtes hebben vaak hogere responspercentages bereidheid bij te dragen aan maatschappelijke of wetenschappelijke doelen..
Persoonlijk contact:
Het persoonlijke aspect van een telefoongesprek kan helpen om een vertrouwensband op te bouwen, wat de kwaliteit van de antwoorden verbetert..
Bereik van diverse groepen:
Telefonische enquêtes kunnen een breed scala aan mensen bereiken.
Snelle gegevensverzameling:
Telefonische enquêtes kunnen snel worden uitgevoerd en resultaten kunnen direct worden geanalyseerd
Verhoogde betrouwbaarheid:
Het live contact kan helpen dat antwoorden goed begrepen en juist geregistreerd worden.