Commercieel
Commercieel : Telefonie met een commercieel doel
- Afspraken genereren: afspraken / vervolgafspraken inplannen voor directie ,accountmanagers salesmanagers.
- Voor een beter resultaat van omzet.
- Offertes opvolging: Offertes die zijn verstuurd nabellen of offertes genereren.
- Follow ups.
- Verrijking aan databestanden
Voorbeeld situaties
“Hoe kunnen we onze database verder uit te bouwen” neem contact op met Callcenter Mind Business
Voorbeeld:
Directeur: Ik ben op zoek naar dataverrijking en naar nieuwe klanten en nieuwe (klant) afspraken.
Collega: Ik ken hier het juiste bedrijf voor Callcenter Mind Business zij houden de bestanden up to date om doelgerichter te communiceren met klanten en prospects.
Zal ik contact opnemen via de website voor een snelle voortgang?
Directeur: Dat is prima
.
Voorbeeld:
Bedrijf: Hoe gaan we meer offertes genereren.
Meeting: "Ik ken nog wel een bedrijf wat ons kan ondersteunen in het proces van offerte generatie."
Collega: Zal ik deze benaderen?
Voorbeeld:
Accountmanager: “ik heb nieuwe afspraken nodig en heb het te druk met de huidige afspraken en offerten en …. heb een stukje ondersteuning nodig – follow ups en nieuwe afspraken om naar toe te gaan en geen tijd om daarvoor te bellen.”